07 Mayıs 2008

özdemir asaf,zehra,anılar

saat 4:05. sınavın yarısı bitmiş, yanımda kahvem,sigaram.ekranda özdemir asaf'tan şiirler,arka fonda eski şarkılar ve cam' de zehra. ağzını burnunu dağıtıcak kadar çok sevdiğim şu insanın telefonda bıdı bıdı konuşmalarını izliyorum. diyorum ki; hay şerefsiz beni bırakıp nere gittin?

ikimizde biliyoruz ki; eskişehir onsuz bir bok değil. o kadar kayıptan sonra, onun da gitmesi herşeyin tuzu, biberi oldu sanki. hiç birşey eskisi gibi değilken, değişmeyecek tek şeye tutunmuşuz ikimizde; dostluğumuza..

gönül isterdi ki hiç gitmesin, hiç susmasın, rakısını içsin, öyle baksın.."olmaz duygu olmaz" desin. gecenin bir yarısı kalksın, salça-soğan-ekmek üçlüsünü hazırlayıp bize sabaha kadar mide ağrısı çektirsin. sigarasını buz dolabına koysun, bana malzeme çıkarsın. ben ağlarken dayanamayıp o da ağlasın..her zaman olduğu gibi..

ben yıkılmadım ayaktayım pozları verirken, insanlar değiştin, soğuk nevaleye dönüştün dediklerinde bende ki yıkımı bir o bilsin. baktığında içimdeki acıyı bir o anlasın. sarhoş edip, aramam gereken insanları aratsın bana zorla. çok gülme, oynama, zıplama, otur desin. yeter ki şimdi bende sahip olduğu yeri asla kaybetmesin.

ulan ne özledim seni be. bünyede gram alkol yokken, bana şu teenager triplerini attırdığın için de tesekkür ederim sana. bana eskilerin acısını hiç unutmayayım diye seni gönderdiler herhalde.. yokluğunla terbiye ettiğin için saygılar aplam..ahah.. nasıl olsa bir kaç güne geliceksin alıcam bunun öcünü dur sen.. ayrıca ben imkansız aşklar için yaratılmışım şarkısını armağan ediyorum sana. daha rahat uyursun askdjal!

ayrıca;

Ne kadar geçmiş varsa orada oldum.
Aramak, hep alnımda bulduğum,
Hiç usanmadan duyduğum duyu
Ve bütün gelecekler için kurduğum düş,
Yüzyıllar ötesinde uyuduğumdu.

*mutlu rüyalar, hayırlı geceler dilerim ali kemal..

0 reactions: