06 Mayıs 2008

coffee break

konsantrasyon eksikliği ve üşengeçlik şu okulu bitirmeme engel olucak, peşin peşin söyliyeyim.15 dakikadan fazla oturamıyorum aynı yerde. planlarım arasında olmayan abuk sabuk molalar veriyorum. "dur yatakta çalışayım", "aman terasta kahve içerken ne güzel olur çalışması" gibi tonla sapkın düşünceyi bir kenara atarak, last fm desteği ile hayata bağlanmaya çalıyorum. ajhdla!diğer türlü yarın hocaya hayat hikayemle karışık "language acqusition" sunucam. ya da krashen ile başka insanları kıyaslamaya başlıyacağım, ortaya hiç hoş bir görüntü çıkmayacak.

o kadar acınacak haldeyim ki sırf eğlenin diye, kafamdan geçenlerin ufacık bir bölümünü sizlere aktarmak istiyorum.

text: "according to Krashen there are two independent systems of second language performance: "the acquired system" and "the learned system."

parçayı okuduğunu sanan hüzünlü gencin tam o sırada düşündükleri;

iç ses: " acaba last fm'de mesajım var mı? hmm hava da pek güzel terasta kahve içsem mi?zaten sadece 4 soru var, bunları bitirdikten sonra ne yapsam? böyle hayatın ben.. i'm a super girl, super girls don't cry just fly falan filan.. krashen allah belanı versin ne diyim.. "

o kısa 3-4 saniye içinde 30 bin tane şeyi nasıl düşünebiliyorum, bende bilmiyorum..

0 reactions: