01 Mayıs 2008

kasvet yuvam!

Düzenli olarak her şehirden nefret ettim, etmeye de devam ediyorum. eski$ehir'in leş ve ufak olmasından, bursa'nın genelde akraba-aile-arkadaş üçgeni içerisinde buluşma noktası, istanbul'un ise direk kasvet yuvam olmasından dolayı şikayet etmişliğim var. ama şu sıralar favori leş şehrim bursa. aile özler çağırır, büyüklerden birileri köye gider, asker uğurlanır.. ama benim hep orda olmam gerekir. niyeyse bu insanlar beni görmeden ne askere ne de köye giderler. sevmiyorum arkadaşım bu işleri. bir rahat bırakın. bir "rahad olun." ne bu aile saadeti?!

bu haftasonunu arkadaşlarıma ayırıyorum. sakinim..evet..valla lan! eski$ehir'de misafirlerimi ağırlamadan önce bünyeyi bursa'da silker gelirim. iyi olur belki. (yalancısın, yalancı ne olursun gitme dur!?! )

ben en son sinirlerimi aldırmıştım, ne oluyor?!

0 reactions: