18 Haziran 2008

ba$ka türlü bir$ey

Yeni Türkü'nün yeri hep ayrı olmu$tur bende. Her $arkısı, ayrı bir hatıranın fon müziğidir. Uzun zamandır playlistte durmasına rağmen, açıp dinleyesim gelmemi$ti. Geçen ak$am yine konyalının terbiyesizliği tuttu -her zaman ki hali tabii- yeni türkü'den ba$ka türlü bir$ey'i yolladı. Zamanında bizzat silip dinlememeye karar verdiğim $arkılardandı, kıyamadım aldım yine. Biliyordum böyle bağlılık yapacağını, hep aynı etkiyi bırakıyor ben de yeni türkü. Yine takıldım, yine dardayım.. (yalan lan ahuah) Neyse her ak$am ba$ka bir psikopat kitliyor bana. Çoğu ak$amlar nasıl oluyorsa, ali ile aynı psikolojiyi payla$ıyor ve sagopa'ya kadar birbirimizi darlamak için elimizden geleni yapıyoruz. Zaten diğerleri sürekli darda, normal bir$ey yollayan yok. O yüzden bu kadar psikopat insanlar içinde, ($aka,komiklik,eğlence!) yeni türkü mis gibi oldu. Benim gibi insanların (emrah ve $eker kız candy arasında kalan jenerasyon) ruh halini çok güzel anlatır. Ben $ahsen,bizzat, kendim yeni türkü'yü çok severim, seven insanlara da saygım sonsuz. ($erefsizim can sıkıntısından oluyor bütün bunlar)

0 reactions: