08 Haziran 2008

happy birthday my little miss sunshine!


Bundan tam altı sene önce -bu da lise 1'e tekabül etmekte- ba$kalarıyla sıramızı payla$ır, pek muhabbet etmezdik. Belki de ikimizde çok konu$tuğumuz ve her konuya kendimiz hakim olmak istediğimizdendir bilinmez, ba$larda pek birbirmize kanımızın kaynadığını hatırlamıyorum. Ama çok kısa bir süre sonra beraber iyi bir ikili olacağımızı dü$ündük herhalde ki yanımızda ki insanları saf dı$ı edip, aynı sırayı payla$maya ba$ladık. O günden itibaren de 3 sene boyunca Bonnie and Cylde, Neo and Trinity vee Harry Potter and Ron Weasley tadında bir lise hayatı ya$adık. (bilinçli "and" kullanımı) Derslerde, kitap arasında Agatha Christie, Stephen king,JK Rowling ve Harlequin serisinden onlarca kitap okuduk. Ben hep onun patatesinden çaldım buna rağmen o inatla tırnaklarıyla oynamama izin verdi. Teenager triplerini beraber atlattık, sabahlara kadar telefonda konu$up kulaklarımızı taciz ettik.

Ben hep birilerine a$ık olduğumu zannettim, o hep bunun tersini iddia edip beni yatı$tırdı. Dershane'de de sürekli taciz halindeydik. Herhalde yanlız kaldığımız sadece uyku saatleriydi. En güzel sohbetleri beraber edip, geri dönülemez gülme krizlerini de beraber ya$adık. En çok onunla içip, en çok onunla konuştum $u hayatta sanırım. Karga$a dolu lise hayatından sonra, ayrı dü$tük.Üniversite hayatı istediğimiz kadar "muhte$em" gitmiyordu. Eskisinden daha az konu$up, daha az $ey payla$maya ba$lamanın verdiği sıkıntılı günleride nasıl atlattığımızı hatırlamıyorum. Ama ikimizinde dik ba$lı ve inatçı olması bu süreci kesinlikle daha da zorla$tırdı. Sonra bir $ey oldu, ben darmadağın oldum. Ama yanımda gördüğüm ilk insan oydu. Belki de abuk sabuk olayların bizi,birbirmize daha da bağladığını çok geç farketmi$tik. Ardından bana çok güzel bir hediye verip, en zor zamanımda dostumdan sonra yanımda gördüğüm ve her zaman göreceğime emin olduğum bir "karde$" kazandırdı. O karde$te daha güzel dostluklar tabii. Ama bütün bunların çıkı$ noktası kesinlikle "benim küçük dostum." Her$eyin ba$ladığı nokta oydu çünkü.

Yıllar önce, birbirimize lise yıllığı için yazdığımız yazılar geldi aklıma. o zaman gayet mantıklı $eyler yazdığımızı dü$ünmü$tüm. ama sanırım o kadar mantıklı değillermi$. ben ona;

"bütün kızlar toplandık;keyf-i sultan sefaları,falcı randevuları,gırgır muhabbetleri yaptık.Annem bunlar asla unutulmayacak $eyler.hemen gülümseme.sen her zaman unutmak istediğim fakat beceremediğim tek yaratıksın.seni çok öptüm.doktorcuğun.. sevgilerle.."

o da bana benim yazım kadar garip(!) bir yazı yazmı$tı.

"hani doktor,verdiğin ilaçlar bi i$e yaramıor.yalan kandırıyorsun beni.ama sen görürsün.bundan sora sana musallat olup hayatını zehir etmessem bende nerçis deilim. $aka bir yana hayatım boyunca kurduğum en sağlam arkada$lık seninkiydi. dostluğumz boyunca benim için yaptıklarından dolayı teşekkür etmeliyim.ama biliyorsun ki öyle bir huyum yoktur.etmiyorum i$te. pis küçük hain=)"

Bunun üzerinden 3 seneden fazla zaman geçti. Ve hiç dü$ünmeden söyleyebilirim ki o zaman ki arkada$lığımız ile $uan payla$tığımız "dostluk" arasında dağlar kadar fark var. Derinlemesine seviyoruz biz birbirimizi..(auhaua!) Daha sağlam herşey.Ama senelerdir herkesin söylediği gibi biz birbirimize çok benzemiyoruz. Türlü türlü huylarımız var birbirimize batan, yeri geldimi çileden çıkaran. Tüm bu farklılıklara rağmen biz "bir" 'iz.Ve bundan sonra ayrı geçireceğimiz onca seneye rağmen, her$eyin zamanla daha güzel olacağını biliyorum.Çünkü haddinden fazla seviyorum seni,çok özlüyorum. İyi ki doğdun joey. İyi ki benim minik mikrop dostumsun.


minik doktor'un angelica the kachine.. =)

0 reactions: