02 Kasım 2008

Mamma Mia!!!

Mamma Mia!!!

Beni tanıyanlar iyi bilir ki dans etmesini, şarkı söylemesini, müzikalleri,
50'lerden 80'lere kadar olan dönemi, haliyle eski hitleri, diskoyu welan çok severim.
yine benim ayarımda birsey izledim. paylasmak istiyorum. ama ondan önce isyanım var bir saniye hemen çemkireyim.

bu tarz filmleri, müzikalleri, afilli disco kıyafetlerini,abartılı dansları ve müzikleri insanlar neden begenmez aklım almıyor! valla almıyor. şu noktada tarza saygı duyamıyorum. öyle rahatsızım =)


neyse okurlar, bir kac notum var filme ve oyunculara dair. buyrun;

*Meryl Streep : bu nasıl bir insandır? insan hiç mi yorulmaz ya da onu bırak ödüle doymaz? bu kadar mükemmel ve basarılı olmak hos mudur? nerdeyse 60 yasında hala hoplar zıplar ya! nazar degdiricem kadına, ölecek.. ondan sinirleniyorum..

*Pierce Brosnan: aynen iletimden alıntı yapıyorum: "ah pierce what did you do to me bebişim gecenin bir vakti ya?" bu işte. adam filmin sonunda coktan dagıtmıs oluyor sizi. cok yakısıklı pff.
ayrıca streep ile olan sahnelerinde gayet gercekci ve basarılı. kendisi durumu söyle acıklıyormus; "drama okulundayken streep'e asıktım, bu rolüde sırf o var diye kabul ettim. " amca gercekci olma nedeni olarak baska ne diyebilir ki?

*S.O.S: Abba'nın 1975'de kendi isimleri ile cıkardıkları albümden bir sarkı. fekat brosnan ve streep arasında ki bir sahneden dolayı fazlaca ilgimi cekmiş, kendini ezberletmiş şarkıdır.

*Colin Firth: bütün karizmasını çizdirdi. mümkün değil toparlaması ehehe =)

*Amanda Seyfried: streep'in filmdeki kızı. fazla sarı ama çok basarılı. sevdim ablayı. sesi de güzel miss gibi!

*filmde herkes şarkı söylüyor nerdeyse. fazla kastırmaca gibi dursa da. cok eglenceli.

*ben bizzat filme, streep'e, abba'ya ve brosnan'a asık oldum. ve hepsinin pek güzel sarkı söylediklerine kanaat getirdim.. -tekrar tekrar-

*filmin en güzel sahnesi için S.O.S mamma mia
yazın izleyin.link olmiyi:P

kendinize bir iyilik yapın ve bu filmi izleyin!
izleyin lan! =p

ve dayanamayıp soundtrack'i asagı da veriyorum.
dırırıdırırıdırırı yasasın mamma mia!

0 reactions: