16 Kasım 2008

bana bir seyler oluyor necati!

Son zamanlarda uykusuzluk, düzensiz beslenme ve tabii ki sigaranın 10 numara etkisi ile bir garip hallerdeydim. Sınavlara, o kadar kosturmacaya bağlıyordum hepsini. Geceleri tavuk gibi erkenden yatmayı sevmem,uykuyla da pek işim yoktur ama bu ara ne adam akıllı uyuyabiliyor ne de uyudum mu kalkabiliyorum ilginc bir sekilde. Bir de bunun yanında sol kolum 7/24 uyusmakta, kalbim kendi çapında çılgın atmaktaydı. Dedim ki kendime; "bak kamil; ters birsey var bünyede, git doktora, adam ol erkenden yolcu etmeyelim seni de.."

Dünde en sevdigim insanüstü varlık olan annemle konusurken anlattım durumu.. çemkirdi niye kendine dikkat etmiyorsun diye. sigara kullandıgımı tahmin ettigi icin haliyle bagrındı o kadar ama babam da check-up yaptırmıs kalp de ritm bozuklugu varmıs.. bir nevi ırsi bir dalga tura bu. o yüzden kontrol ettirmek lazım bünyeyi, bir check ettirmek neyin lazım. tırsıyorum. çünkü bana sigarayı bırak,düzgün beslen, stress yapma,(en zoru bu serefsizim), delikanlı ol cigerimi ye tadında seyler söyleyecek. alkolle de aram yok artık, mis gibi bir hayat sürebilirim aslında dikkat edersem ama pff bilmiyorum. rica ediyorum yukardakinden de ters birsey cıkmasın. düşününce bile fenalık geliyor insana ya.

0 reactions: