05 Ocak 2010

wtf ?!


* evimizde tatlı mı tatlı, zevzek mi zevzek bir amerikalı misafirimiz var. (gerçi amerikalı olduğuna ben pek inanmıyorum zira kendisi türk kahvesi içip içip fal için kapatıyor da..) ayrıca küçük kankama sürekli belly dance yaptırıyor. biri çekip alsın beni! :))

* "Raif...Şimsi ben gidiyorum... Ama ne zaman çağırırsan gelirim, nereye çağırırsan gelirim..."
-Kürk mantolu madonna-

* rica ediyorum kimse rakıyı, vodka & tang i shot yapmasın!

* Zekanın bir sınırı vardır ama aptallığın asla! aptal sarışınlar bu akşam, sizin için içiyoruz. :)

* İstanbul'da sonbahara da inanmıyordum, kış geldi ona da inanamıyorum. ama bir soğuk hava dalgası var ve bi de balkanlar.. balkanlar?! akıllı olsanıza!

* yeniye, eskiyi anlatmanın en basit yolu;
- "hiçbir kadın hiç bir erkeği ve hiç bir erkek hiçbir kadını bu biçim sevmedi. " yeterli oldu mu?
- evet. hiç sormadım farzet.
- üzgünüm.. dur dur degilim. konu neydi?

* yahşi batı'yı izledim. cem yılmaz'ın en izlenesi filmi. fes bir insana bu kadar yakışmamalı. :)

* cem adına karşı duyarlı insanlar var aramızda.. ya da kız kardeşimin kimyası bozuldu bilmiyorum.. çünkü kız kardeşimin cem adrian dinleyince dişi, cem karaca dinleyince başı ağırıyor. bu bir rastlantı olamaz bebegim :P

* ezel diye bir dizi varmış. olmasın. rica ediyorum; imirzalıoğlu da deli yürek modundan çıksın.
bu kadar tipsiz bir adamı niye tanrı moduna sokuyoruz anlamıyorum ki. ayrıca gençler, iletilerinize; ömer'in zayıflığı, sadakatli olmasıydı falan yazmayın. of çok tepkiliyim.

* saç boyalarının üzerinde romantik turuncu tonu yazmasını istiyorum bundan sonra. :)

* agua de annique dinleyin, dinlettirin. özellikle wonder'ı.

* yaş saklama sorunu var insanlarda. biri kendinden küçük sevgili için, diğeri kendinden büyük yatak arkadaşı için bir başka salak da listesinde ki gencler ağır karakterini, yaşıyla ölçmesinler diye saklıyor. peki rahatsızlar mı? e yani.

* ufak kardeşimle ilişkimiz bir garipleşiyor. benim oğlum o. ben doğurdum. çok özlüyorum pisliği ya.

* skype iyi ki varsın. google chrome ağzını yerim. ama canım blog'um.. daha çok yirim seni.

* uuu samim?! meliha?! canım ailem?! e seviyorum!

* samwell rüyalarıma giriyorsun anacım. etme, eyleme :)

son olarak;

* "we seni sewiorum ws ws.."
gün gelecek, "v" harfi hepinizden hesap soracak...

şimdi gideyim, yine gelirim.

0 reactions: