26 Ocak 2010

Küçük Dokunuşlar // tanıtım

Sevgili okurlar; blog camiasına yakın zamanda katılmış bir arkadaşımızı -sınıfa yeni gelmiş öğrenci modu:P- sizlere takdim etmekten gercekten büyük bir heyecan duyuyorum. çünkü şu sıra yazarlar bloglarını bir bir kapatıyorlar. bu da haliyle sıkıcı bir ortama sürüklüyor hepimizi. blog kuraklığı (?!) yaşadığımız şu sıra, küçük dokunuşlar'ı keşfetmiş olmak gerçekten mutluluk veriyor bana. Kalemini beğendiğim, iyi yazıdan da anladığını düşündüğüm arkadaşım hoşgeldin aramıza.

Seninde yazdığın gibi; insanlık için küçük ama bizim için büyük gün hayırlı olsun. :))

1 reactions:

emirkaragöl dedi ki...

Hızla değişen zaman içinde bir şekilde yeniliyoruz kendimizi yeni yaşamıma alışırken kendimi mutlu edecek birşey daha olsun istedim sadece amacım yaşadığım küçük anılarımı, mutluluklarımı paylaşmaktı fakat kısa sürede blogumla öyle güzel tepkiler aldım ki bu durum benim için bir özgüven tazelemesi haline dönüştü..
Amatör bir yazar olarak nitelendiriyorum kendimi aradığınız şeyleri bulmanızı beklemiyorum, gündemden haberler flanda yok bu blogda ve belkide beklediğiniz şeyleride yazmıyorum amacım kendimi mutlu etmek ve paylaşmaktı ben küçük dokunuşlarla mutlu olabiliyorum bu durumda sizde bana katılmak isterseniz
kapım herzaman açıktır :) beklerim..