19 Aralık 2008

hayatın böğründen.. -I-


Şehrin en kalabalık cafelerinden birinde bir kadın bir erkek.
Sessizce kahvelerini içiyorlar ama belli birazdan fırtına kopacak ve girişecekler birbirlerine..
Erkek belli ki çok asabi, hatun hiç oralı değil gibi duruyorsa da karşısında ki iri cüsseli arkadaşa
kafa atma isteği ile yanıp tutuşuyor. tırsıyor bir miktar, sağ çıkamaz o cafeden biliyor..

Beyimiz başlıyor çemkirmeye,çok dolmuş..yazık.

"Bıktım,olmuyor seninle. Sürekli bir trip halleri, çemkirmeler, kavgalar,gürültüler bitmiyor..
Daha ne istiyorsun anlamıyorum ki..Ne diye bu çektiğim karı dırdırı.."

Kadın inatla çok sakin.cevap vermiyor. Adam devam ediyor..

"Hayır necla ne istiyorsun anlamıyorum gercekten. Neyin eksik? Bak yakın arkadaşlarınla yatmadım, en azından gözüne soka soka seni aldatmadım. Evlenme vaatleri ile de kandırmadım. Sen kendin geldin bana.Hani beni seviyordun,hani aşıktın?!"

Ablamız hala çok sakindir. Adamın mantalitesi öldüren cinstendir çünkü.
Bir sey dememek için zor tutar kendini. Kemal kişisi karşısında ki hatun kişinin sustuğunu görünce daha da dellenir. Bütün cafe'yi ayağa kaldırır.

"Lan bak susma, delirtiyorsun beni. Normalde bik bik susmazsın, ben bir sey deyince dilin hemen kaçar boğazına(!) Lan bana bak baska biri mi var yoksa? Hayır bir de senin gibi hatunu benden baska kim begenir anlamıyorum. anlamıyorum lan cidden. Sürekli konusuyorsun, birsey begenmiyorsun, canımı da sıkıyorsun. git bir aynaya bak, su haline bak. cocuk gibisin lan.
Senin yanında duruyorum diye sevinmen lazım asıl. Of adamı cıldırtırsın sen bak hala susuyor! Bir sey de bana, agzını burnunu kırmıyım milletin icinde.."

Abla bizim bile sinirlerimizi bozan bir sakinlik içinde bakar (eski) sevgilisine,
"emin misin benden birseyler duymaya?" diye sorar..
Kemal abimiz oyucu bakışlar atar hatuna; "EVET!" tadında gürler.

hatun kızımız aynen söyle cevaplar karsısında ki danayı;

"Bak kemal haklısın sen de tabii. Baksana benim tipime, bir bok yok. Bakma sen iyi dayandın, daha iyisini bulamadıgından yanımdasın zaten. Ama madem bitiriyoruz bu ilişkiyi burda.. bende tek birsey söyleyeyim sana, içimde kalmasın madem.

O kadar mükemmel bir insansın ki; benim bu kadar kötü huyumun yanında sen sadece erken boşalma sorunu yaşıyorsun.. Ne kadar ŞANSLISIN!"



ve haliyle necla abla oyunda, hayatta, elbette ki bizlerin gözünde frikikten golünü atar..
mavi ekranda düzelmeyi bekleyen kemal abiyi bırakır, cafe'den çıkar,gider..


kemal sen kendin kaşındın be canım arkadaşım..


7 reactions:

Merope dedi ki...

bence bide pipin kucuk diyebilirdi :D

kırmızılı dedi ki...

kadının fendi erkeği yener.
tek bir cümleyle ;)

Kachine dedi ki...

merope,ben necla olucam.. hey yavrum hey. ağlatırım onu orda. ama işte biz sadece tespit böcegiyiz. necla hanım ablamız biraz daha cool olmayı denemiş:D

kırmızılı, kesinlikle allah kadın şerrinden korusun erkekleri =)

lilith dedi ki...

Angelica ;mükemmelsin mükemmel olarak kalıcaksn sewiorm seni on numarasın =)

burak demirtaş dedi ki...

bir: o adam fazlasını haketmiş
iki: bu yazıyı okuyan bir çok kişi bence o adam gibi değildir ama bu heriflerden piyasada neden bu kadar çok var anlamış değilim... (bunların yuvasını bulup raid,detan hatta biber gazı sıkmak lazım)
üç: yine de ben o lafın altında kalmazdım... :D

Kachine dedi ki...

burak;
elbette daha fazlasını hakediyordu zira herkes benim basıma böyle bri sey gelse ben ne yapardım komplo teorilerine basladı bile..
detan'ın falan da işe yarayabilecegine pek inancım yok benim =)

burak demirtaş dedi ki...

gerçi haklısın,sigaranın içinde de böcek ilacı var ama kimse ölmüo... :P ölmeseler de zehirlenip kussunlar oraya buraya rezil rezil... :P acımasız hemşirelere denk gelsinler inşallah! çok pis beddua ederim... :)