09 Eylül 2008

dişi yakarış?!

Ben, bizzat sağlam "dişi yakarış" butonu olan hatunlardanım.. çok ciddiyim. tribimi de atarım, çığlıda basarım. (vahşi?) neyse ama grey's anatomy'nin 2. sezonunu izlerken farkettim ki Meredith çok fena çok.. şimdi 2. sezonun 23 bölümünde (bakın işinize yarar diye veriyorum bilgileri.. =p) totor beyler aralarında meredith kızımızı paylaşamazlar. Mc dreamy yani totor Derek bilindigi gibi meredith'in uzatmalı ve penaltılarda -hep- yenilen sevdiceği. derek, ay eski karım mı aman meredith mi derken ipin ucunu kaçırıyor ve meredith'i her kulvarda tatmin edememeye başlıyor. meredith boş durmaz tabii veteriner Finn ile çıkıyor. bu noktadan sonra derek geri almak için, finn elde tutmak için bir sürü sey yapıyorlar..ama nafile ikisi de birbirinden beceriksiz.. haliyle olaylar gelişiyor, meredith darlanıyor ve son sahne;

meredith'in evinin önünde.. derek ve meredith "romantik" bir akşam yemeğinden sonra "içeri bir şeyler içmek için gelir misin?" ve " yok ben almıyayım, geç oldu" triplerini yaşarken finn elinde meredith' in en sevdiği şey olan çilekli dondurma ile gelir. totor beyler birbirine girer..

meredith şu konuşmasıyla bölümü kapatır:

"hey! hayalim böyle değildi. sizin birbirinize bakmak yerine bana bakmanız gerekiyordu. lanet olsun (hay şit ya) şu gece için kuaföre gittim. kaşımı,bıyığımı aldırdım. ağda yaptırdım. elime geçen ne? koca bir hiç! romantizm istiyorum ben. ateş... tutku istiyorum. kendimi kadın gibi hissetmek istiyorum. defolun gidin burdan..."

der hem beni benden alır, hem totor beyleri şok eder. o kadar ağda yaptırmış, boşa gitmiş, bir de gece yanlız uyuyacak. ohoo meredith çıldırmasın da ben mi çıldırayım şimdi?

paçi için edit(her zaman ki gibi) : yılın en iyi yakarışı buydu. "şit! i wanna feel passion!" ona göre.. =))

0 reactions: